Primære ansvarsområder

Dine primære arbejdsopgaver vil være at hjælpe medlemmer i receptionen med medlemskaber, salg af varer og besvare spørgsmål.

Derudover er det dig, der modtager vores medlemmer og folk som er interesserede i at starte deres træning og sørge for at receptionen altid fremstår præsentable.

Der er også en række mindre opgaver du skal tage dig af, f.eks.:

Ajourføre infotavlen

Besvare opkald og ringe tilbage til dem som har ringet forgæves

Holde orden i receptionen

Hjælpe medlemmer med deres medlemskaber

Fylde op med varer i receptionen

Sørge for at hente posten i GMC reception

Hvem søger vi

Du har et lyst sind, en god energi, er omstillingsparat og elsker at gå til hånde og holde orden. Du er struktureret.

Du er serviceminded, kvalitetsbevidst, fleksibel, kan arbejde selvstændigt og har et godt overblik.

 Derudover ser vi gerne, at du:

Har erfaring som receptionist eller fra en all-round rolle.

Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale.

Har god IT-forståelse.

Er god til at planlægge din dag.

Arbejdstiden ligger torsdag 15.45 og 20.00, med mulighed for mere arbejde i fremtiden, samt være afløser for de andre i receptionen.

Kunne det være noget for dig? – så glæder vi os til at modtage din ansøgning!

For yderligere information om stillingen kan du kontakte på e-mail sm@artesuave.dk